Handelsbetingelser

Har du bestilt en vare?

Lige efter du har lagt din ordre vil du modtage en ordrebekræftelse for din bestilling.

Herefter vil vores lager bekræfte din bestilling er på lager. Hvis din vare er på lager vil din vare blive pakket og afsendt. Du vil modtage en mail med et track-and-trace link. Når din pakke afsendt fra vores lager vil du kunne følge din pakke hele vejen hjem til dig.

Fortryder du dit køb?

Vi tilbyder 14 dages fuld returret. Hvilket betyder at du inden for de 14 dage kan fortryde dit køb eller få byttet til en anden vare.

Du skal dog have en gyldig ordrebekræftelse eller kvittering på din vare

Generelle oplysninger

Tiiner.dk En del af MO GROUP

CVR nr. 34941475

Blekingegade 4 st th

2300 København S

kontakt@tiiner.dk

Betaling

Accepterede betalingsmetoder:

Dankort

Dankort / VISA-Dankort

VISA

MasterCard

Diners Club

Visa Electron

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes

Alle beløb er i danske kroner og inklusiv moms.

Vi krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

For at handle hos os skal du være 18 år

Levering

Ved bestilling afsendes ordren normalt indenfor 24 timer. Dette gælder ikke for vare, hvor det er angivet at varen ikke er på lager. Leveringstid er normalt mellem 2-5 dage efter ordreafsendelse. Varer sendes som udgangspunkt med GLS.

For levering gælder en fragtpris på kr. 49,- pr pakke. Dette er dog ikke gældende hvis du køber for mere en 749, hvoraf du modtager din pakke uden fragtomkostninger.

Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyrings fejl og prisændringer.

Bemærk at virksomheden kun sender indenfor Danmark.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere

forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om

en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.

Meddelelsen skal gives til kontakt@tiiner.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Hvis du vælger, at returnere din vare skal du selv betale for forsendelsesomkostninger i forbindelse med returneringen.

Returnerer du en vare og angiver, at den er defekt som årsag uden, at varen er det, eller hvis den er blevet det på grund af forkert brug, vil varen blive returneret til dig inklusiv et gebyr for vores benyttede tid på test, fejlsøgning, håndtering af sagen og fragtomkostninger. Vores gebyr beregnes pr. halve time benyttet på kr. 250,- + moms.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har

meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr. 50,-.

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

– du bryder forseglingen på varer.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket

betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder

leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden

leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig

forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget

meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Tiiner.dk

Blekingegade 4 st th

2300 København S

Danmark

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og reg. samt kontonummer på den konto, du ønsker beløbet tilbageført til.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.tiiner.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det

betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger ved en berettiget reklamation.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du

reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være

rettidig.

Varen sendes til:

Tiiner.dk

Blekingegade 4 st th

2300 København S

Danmark

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for  afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Tiiner.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret og vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.tiiner.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

I forbindelse med køb hos www.tiiner.dk foregår alle korttransaktioner via en SSL-krypteret forbindelse for at sikre kortdataene mest muligt. Hvis du har spørgsmål vedrørende betaling via internet, er du velkommen til at kontakte os.

Som registreret hos tiiner har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til tiiner via e-mail kontakt@tiiner.dk

For at få hjemmesiden til at virke optimalt og give dig den bedste oplevelse anvender vi også cookies.

Cookies er en lille tekstfil, der lagres på din computer eller tilsvarende for at kunne genkende den.

Formålet er at vi kan huske dine indstillinger og vi kan se hvor mange der besøger vores side og hvordan vores side bliver besøgt. Dette bruger vi blandt andet til Google Analytics.

Disse oplysninger bliver naturligvis ikke videregivet til tredjepart.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@tiiner.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. En sådan klage kan sendes til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, telefon 41 71 50 00.